újévi fogadalmaim száma: 0 (de betartom), fogadalmak alacsony számának oka: szilveszteri pálinkák magas száma (húb+ kategória konkrétan), cigaretták száma: 0 (tegnap este óta), alkoholegység január 1. óta: 0 (a gondolat is hánytat :))

Megint jó hosszasan hallgattam (ne aggódj, máshol soha nem bírok kussolni :D). Nem, még mindig nem vagyok se jól, se egyben.

Szembe kell néznem vele basszus, hogy megint rápacsáltam, de leginkább azok a hülye békebeli hirdetési szövegek ugranak be, hogy "önhibáján kívül elvált". Persze, ne áltassuk egymást, tudom, hogy ilyen nincs.

Ez a kapcsolat azért élt eddig, mert én egy barom vagyok, aki nem volt képes meghúzni a határokat, és kiszállni egy olyan kapcsolatból, ami nem is volt az.

Nem akarok rébuszokban beszélni, meg filozofálgatni az egészről, ugyanakkor nem is akarom részletesen leírni a konkrét történeteket egy hónapra visszamenőleg, "tökéletes élmény" volt megélni is :).

A vége ott volt, mikor nyolc hete nem volt köztünk szex, és én a fehérmájú állat kiborultam. Konkrétan felmentem hozzá, üdvözlésként kaptam két puszit (igen, az arcomra!), és se egy ölelés, se semmi. Programokat szervezett egész napra (puncsozás a belvárosban, kajakedzés stb.). Én meg ahelyett, hogy örültem volna, telhetetlen fúriaként kérdőre vontam, hogy mi van egyáltalán köztünk, voltaképpen mi ez az "aszexuális szar". Igen, így bírtam jellemezni csodás szerelmünket, majd hazajöttem.

Ő nem állított meg, hogy visszatartson, közölte, hogy kikísér. Megható. Mentségei lehetnének (mert én olyan qrvára megértő vagyok): elveszítette az állását (számítottunk rá, mert nem a megfelelő nézeteket vallotta, de azokat legalább jó hangosan), már több mint hatodik hete beteg, akkor még "csak" négy. Torokgyulladás, nátha, köhögés, tüdőgyulladás, fülgyulladás. Agyrém! De akkor is...
Azt gondolom, hogy ennél én sokkal, sokkal jobb nő vagyok, még akkor is, ha egy kishitű hülye :).

Matekozzunk. Kapcsolatunk számokban leírva kb. ennyi volt: 6 hónap, 5 socai út, 1 bécsi, kb. 15 alkalommal szex (naponta, a lófaszt, igen bameg, fél év alatt, igen, összesen), 1 terhesség megszakítás (az előző számhoz képest egész jó arány, nem?), sok telefonbeszélgetés a napi dolgokról, cirka két jó személyes beszélgetés, és több olyan kontaktálás, amikor én beszéltem (konkrétan fostam a szót, mert zavart a csend, na).

Most persze én is röhögök, ne hidd, hogy nem... de valahogy mégis rohadtul fáj. Leginkább a MIÉRT bosszant... mert az eleje tényleg olyan jól indult (túl jól is...), és nem tudom megmondani, hogy hol, és főként, MIÉRT romlott el... és ez rendkívüli módon sérti a hiúságomat. Az is, hogy nem tudunk róla beszélni, lebeg az egész, nincs normálisan lezárva. Soha nem beszéltük meg, ismerve a szupermanust nem is fogjuk. Együtt dolgozunk. Egyelőre.

PS. Sose gondoltam, a lelki társ bevonzásáról olvasok majd könyvet... lehet, hogy nincs már lejjebb (dede, végtelenül optimista Szamim szerint mindig van még :D), de én megpróbálom!!! Aztán max. lesz min röhögnöd, ha mégsem...

Hiszek benne, hogy létezik Ő, aki értékelni, szeretni, és megbecsülni képes, hogy értékelem, szeretem, és megbecsülöm...

Igen, igen, igen, és minden egyes SZM-mel való kontaktáláskor bőszen hajtogatom magamban a Szami javasolta mantrát: "sajnos, nem ő "AZ", és nem fog megváltozni... Meghalok a hangjától bameg, igen, nem vagyok normális, tudom. :(

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hangauj.blog.hu/api/trackback/id/tr243518833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gizi007 2012.01.04. 14:01:33

Na , akkor neked is szuper volt az ünneüped.... Nagyon sajnalom...

sicc38 2012.01.05. 12:44:33

Nagyon diplomatikusan írtad le a szakítást...
Állítólag sírig tanul az ember,nyilván ebből is...Fel a fejjel,itt a Boldogabb Újév...

Hanga0704 2012.01.05. 18:11:02

@Gizi007: Igen Gizikém, majdnem így képzeltem el... basszus! De úgy látszik, a karácsony mostanában nem az én ünnepem volt... na, de majd idén!!! :D

Hanga0704 2012.01.05. 18:13:12

@sicc38: Cicusom, az volt, hogy úgy voltam az egész megírásával, és a beismerésével, hogy megint rápacsáltam... mint ördög a tömjénfüsttel. Aztán Szami addig, addig csesztetett, hogy de le kell zárnom, és írjam, írjam, írjam, mert nekem is jót fog tenni... hogy rájöttem, vagy regény, vagy rövidítés. Aztán arra is, hogy túl rövid lett. Valahogy úgy fest, mintha a szex lett volna az egyetlen, ami hiányzott ebből a kapcsolatból. Hát nem, és ezért azt hiszem, szentelek neki még egy komplett bejegyzést, hogy érthetőbb legyek. Meg magamnak se árt, ha összeszedem. Pussz

Gizi007 2012.01.06. 14:27:23

Sok bekat krll megcsokolni, mig a herceget megtalalja az ember?
Talan el kellene hataroznod, hogy mostantol csakis es csakis szexre hajtasz :)))

Gizi007 2012.01.06. 14:30:20

na meg egyszer .. sok bekat kell megcsokolno, hogy a herceget megtalalja az ember? :)) na igy jarhatsz , ha iras közben jatszol vagy jatek közben irsz :))

Gizi007 2012.01.06. 16:58:29

Na , bogozd ki , mer en mar nem tudom :))

Hanga0704 2012.01.06. 22:02:34

@Gizi007: Apám... mi lenne már, ha innál? :DDDDD Hihihihi!!! Szexre fogok hajtani... Uh, de rohadt öreg vagyok én már ehhez Giziii! (41)

Krisztina70 2012.01.08. 22:56:41

nos én most próbálom felszedni a földről az államat......ha jól értelmezem....hihihihihihi....ügyesek vagytok, puszi nektek:)))

Hanga0704 2012.01.09. 09:16:37

@Krisztina70: Tartok tőle, hogy jól... ne hozz zavarba lécci, lécci :))))) Pussz

Gizi007 2012.01.09. 18:10:14

Csak semmi lelkizes! Csakis a meret es a mennyiseg --- ne szegyelld, mig ilyen jo test vagy .:))hasznald ki :))

Krisztina70 2012.01.09. 23:08:25

Sose tennék olyat drágám, nem olyan családból származom én:)))))) Hajrá! Fő az egészség! :))))
süti beállítások módosítása